Gåtans lösning

Lilla My har äntligen - men inte för mig - kommunicerat anledningen till sin växande ilska mot mig. Den som hon säger sig ha haft sedan hon var sex år. Lilla My säger att jag alltid har favoriserat Smulan. Att jag alltid engagerat mig i hennes träning och aktiviteter och alltid följt med, skjutsat och servat Smulan. Mina försök att aktivera Lilla My förklarar hon med att jag tyckt att hon varit tjock! Helt befängt! Undrar om det också är förklaringen till att jag slitit för att hon skulle få spela piano, till att hon fått böcker och konstmaterial? Oavsett hur det är med den saken, så finns det absolut inget att sätta emot. Om Lilla My uppfattar det som att jag är orättvis och favoriserande, så hamnar vi i ett dödläge. Punkt, slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback