Vilken miss!

Det första jag insåg när jag vaknade, var att jag hade missat provtagningen på hälsokontrollen. Igår morse... "It just slipped my mind". Så pinsamt! Det ska ske på fastande mage, så jag kastade raskt ner en grov skinksmörgås i väskan och skänkte en nöjd tanke till kaffet - bryggt direkt på nymalda bönor - på jobbet. Så iväg. En ung man sprang till bussen. Jag tänkte tillbaks på den gången, då jag plockade upp en ung tjej på väg till bussen, ungefär på samma ställe. En enkel ingivelse, hon fick skjuts en dryg kilometer och jag behövde inte ta någon omväg. Hon blev jätteglad. Smulan och Lilla My, som var med mig i bilen, tyckte däremot att jag var otroligt pinsam! Varför? Ja, det kunde de inte förklara, det var bara så pinsamt helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Stina Bask

Tonåringarna låg utspillda...herregud vilket träffande uttryck! Jag skrattade mej krokig i magen när jag läste...jaa...jobbar ju i skolan...o det är det dom gör...ligger o sitter utspillda lite varstans...inte kan man fatta hur det ändå kan bli så många hopsamlade fina betyg av den förspillda tiden...nu ska jag sova. Så jag orkar vattna spillrorna med lite mer kunskap under morrondan *ler*

2007-03-15 @ 23:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback