Äntligen fredag!

Det blev en hellyckad fredagskväll, trots allt!
Ett telefonsamtal senare, var jag uppe på löpbandet på gymmet. Det gick riktigt bra. Jag sprang enligt det nya programmet (dagens lopp bestod av 5min uppvärmning, 25 min full fart och 5 min nedvarvning). Efter en skön dusch och lite pyssel gav jag mig iväg för att träffa min älskade. Lite överaskande, föreslog han träff på ett ställe som serverar mat inspirerad av
Systrarna Voltaire och sydländskt lantkök. Min älskade är lite skeptisk till sådan mat - grovt tärnade grönsaker, alternativa kryddningar, couscous, fetaost mm - men jag älskar det! Det var nog därför vi var där, för min skull. Ett glas vin och varsin god maträtt, sedan mys i soffan. Kvällen var räddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback