Äntligen fredag?

Så är det fredag kväll igen. Det ska man vara glad över - eller? Thank God it's Friday?
Ofta är jag så trött en fredag kväll att jag nästan har svårt att ta mig hem. Detsamma gäller för min älskade. Vi släpar oss hem från våra jobb, vi kikar håglöst in i kyl- och frys för att se om vi kan hitta något ätbart...
Ibland kan det vara en liten aning upppiggande att träna innan man kommer hem...
Ibland drömmer vi om att ta ett glas vin någonstans på vägen hem...
Det har t o m hänt att vi har haft gäster en fredag kväll - ett nästan omöjligt projekt!


Kommentarer
Postat av: Stina Bask

Ja Du...man faller död ned...fredagkvällarna...kvaddad lördag och söndagsångesten väntar bakom kvaddet...kul liv. Nejdå...inte pessimistisk...det gäller att vända sina tankar så att dom blir positiva. Detta är det enda man kan göra. Inget annat går att påverka...eller..? Idag är det sol. Våren väntar och snön är snart helt...kvaddad. Typiskt mammaskämt skulle mina döttrar ha sagt. "Du suger". Ja det kanske man gör. *s* Kram till Dej från syster...

2007-03-10 @ 09:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback