What ever

Igår kväll fick jag mig ett gott skratt. Blev bjuden på musikal, eller något, på Wallmans Intiman , av syster Tim. Föreställningen beskrevs som en "rockig dramakomedi om svartsjuka, kärlek, vänskap och hämnd". Helt crazy - oväntat, annorlunda och kul!

Inga mardrömmar under natten... Fick en del positiva besked på jobbet , ganska mycket uträttat - och några komplimanger för min nya kjol! Jag åt sushilunch med Smulan. Vi hade stämt träff via telefonen. Smulan var avslappnad och söt i sin nya USA-outfit. Vi pratade otvunget om vardagliga saker, mumsade sushi, som vi båda tycker är jättegott, och utbytte födelsedagspresenter. Sedan var jag tvungen att rusa. Det kändes som ett bra möte. Det kändes som en bra dag. Än finns det hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback