Statistik

Jag kikade på den nedslående besöksstatistiken för min blogg. Helt klart att vi inte är många som läser den. Det vore så kul att ha en välbesökt blogg... Å andra sidan inser jag att mitt bidrag till cyberspace är ganska blygsamt. Jag är inte ens uppe i nittio inlägg efter två månader som bloggare. Det är inte mycket, jämfört med många andra. Jag förundras över hur de hinner med att skriva så mycket - att uttrycka, redigera, illustrera. Men för mig har bloggen med tiden delvis blivit ett självändamål. Jag njuter av att skriva, att få formulera mig, att leta fakta och lägga in bilder. Jag tycker om att se resultatet på skärmen. Jag gillar att leka med texterna, orden och språket. Men jag önskar ändå att jag fick dela med mig lite mer...

flower

Kommentarer
Postat av: Stina Bask

Men ehh..! Misströsta inte! Skriv skriv skriv! Det är väl jättebra! Jag älskar att läsa det Du skriver, Du formulerar Dej så himla fint om jordnära o vardagliga ting...dom som inte läser MISSAR ju verkligen nåt! Synd för dem. Men Du dokumenterar ju Dina dagar...det är en reflektion som faktiskt fler borde ägna sej åt. I stället för att bara rusa rusa rusa runt...kram och en riktigt trevlig helg!

2007-04-28 @ 17:40:43
Postat av: Ubbe

Tänkte bättre på din statistik lite.
Längtar efter att ge dig en hästklapp.
Ubbe

2007-05-18 @ 18:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback