Excellent!

Så bär det av igen. Incheckning, boardingkort och pass, små plastpåsar till vätskor och hudkrämer. Datorn ska öppnas innan den genomlyses på bandet. Valutan är slut på växlingskontoret. Nåja, det får gå ändå. Det prasslar frenetiskt när flygpassagerarna öppnar sina påsar med plastbestick för att hugga in på frukostlådan. Upp, upp och iväg!

I det eleganta, gammaldags hotellrummet i den östeuropeiska staden, kopplar jag upp mig på Internet. Uppkopplingen är fullkomligt strålande! Vilken lycka. En snabb koll av programmet - jo, jag hinner med en rask promenad och en härlig espresso i folkvimlet. Sedan är det slut på slöandet. Här krävs koncentration för att hänga med i svängarna! Jag myser kort åt hur bra jag har det, sedan sätter jag tänderna i arbetet!

195793-30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback